Rajin baca la , drop coment yau !


About Me

My photo
Wahidatul Akmar Ahmad Kamal . Pendosa yang tidak pernah alpa untuk memohon Cinta DIA . Moga Allah Redha Jalanku . Moga Allah Paut Hatiku . Moga Allah Sudi Dekat Denganku . Walaupun aku Pendosa , namun aku yakin , harapanku selalu ada :) Allah , Iringi setiap derap langkahku . Moga Ianya Penuh Redha ^^

Wednesday, March 27, 2013

Kerana Engkau Harapan Ummah ^^


* بسم الله الرحمن الرحيم *

Bila Allah Beri Kita peluang Untuk mencari ilmunya ,
Maka bersungguhlah Untuk menerima apa dari mana sudut sekalipun ilmu yg datang. 
:) 

Allahu Rabbi .
Terasa sangat rindu untuk berada dalam Kampus Tarbiyah .
Rindu Ingin Berada dalam Bulatan Usrah .
Rindu ingin mendengar tazkirah .
Juga Rindu ingin memberi tazkirah .
 Allahu Allah :)

Bila pula kelompok halaqah akan Di ketuai aku Untuk Zikrullah ? ^^
Rindu .Rindu .Rindu .
Allah .
Genggam Taqdirku .Aturkan Ia , Mengikut PerancanganMu :)

Moga Ia Baik Dimasa Hadapan :)


* UNTUK BAKAL DOKTOR PADA UMMAH *

Mabrook .Tahniah .
Kepada Bakal Doktor harapan Ummah :)
Semoga Jalan Tarbiyah .Kerjaya. dan Dakwah Kalian Dipermudah .
Jalan Ini Penuh Mehnah dan Trebulasi .
Maka , 
Kuatkan Hati .Cekalkan Jiwa :)
May Allah Guide .
May Allah Bless.

untuk Kakak .
Nur Fadhleen Binti Mohamad Nordin .
Kakak saya bakal Doktor .
saya bangga dengannya .
dan , Saya doakan dia .
Berjaya Dunia dan Akhirat .
Menjadi Seorang anak yang membanggakan orang tuanya .
Menjadi seorang kakak yang Solehah .
Isteri yang Menyejukkan hati Suami :p
Dan 
Bakal Doktor Yang dibanggakan Ummah ^^



Taqdirku ?
Hanya Tuhan Yang Tahu :)

Dedicated To : Kak Leeng ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...